marți, 16 iunie 2009

Bozgori

Recunosc, nu-mi plac ungurii. Nu ca as fi avut de a face cu ei si mi-am luat-o in freza, insa pur si simplu faptul ca vor autonomie, faptul ca toate partidele ii cauta cand au nevoie de o majoritate, faptul ca vor maghiara limba materna in scoli, toate faptele astea ma fac sa inghit cu greu o discutie despre ei, fara sa-mi scape o injuratura prin coltul gurii. Asta in momentele mele de calmitate. Sa nu ma intelegeti gresit, stiu, si ei sunt tot oameni, nu vorbesc de individualitati, vorbesc de natie. Poate antipatia asta se trage si de la toate lecturile de istorie cand citeam cum ne bateam noi intr-una cu unguri si cum ne-au fost ei stapani o buna perioada. Dar si cu turcii ne-am batut si pe ei nu-i detest. Ba stai, ii detest ca trebuie sa-i vizitez vara, stiu sa faca turism si credeti-ma il fac din mai nimic, ei nu au resursele noastre naturale, flora, fauna, formele de relief pe care le avem noi, insa au programe, veti spune dar si noi avem programe, da prieteni dar ei le si aplica.
Revenind la unguri, astazi imi scot palaria in fata lor, nu ca ar fi facut vreo mare bravura, dar important e ca fac, se preocupa. Ministrul de externe a taiat din reteaua diplomatica 4 ambasade si 8 consulate caci pana la urma, ce mari probleme credeti ca rezolva ambasadorii. Prin miscarea asta s-au economisit anual 7 milioane de euro. Bai nu e suma mare, dar principiul pe care merg, acela de a scapa de cheltuieli cu functii si institutii absolut nefolositoare, continuand pe calea asta, cu siguranta efectele crizei se vor atenua. Dar ne revenim, suntem in Romania.

Dnul Prim ministru, dvs ce vreti sa va faceti cand veti fi mare?

Numai bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu