marți, 16 iunie 2009

Scap

Peste vreo 5 ore o sa ies un pic din realitatea confuza in care nu mai stiu sa inot. Sper in astea 2 zile cat dureaza minivacanta sa redeprind( exista oare cuvantul asta?) tainele stilului bras. Si unde mai bine sa exersezi decat in splendida si unica noastra mare. Pontus Euxin ca Negra nu i se poate spune, mai ales in perioada asta in care am inteles ca e mai mult verde( alge cik).

Voi pleca numai impreuna cu persoane relativ recent cunoscute, ceea ce e foarte ciudat dar in acelasi timp cel mai bine. De ce? Pentru ca sunt persoane relativ ok, pentru ca n-au apucat sa ma dezamageasca, pentru ca mi-am propus sa cunosc cat mai multi oameni (divagand stiti bancu ala cu chinezu: Coboara chinezu din avion, in Romania, urca in taxi si-l intreaba pe sofer: Cati locuitori are Romania? Soferu: 23 milioane. Chinezu: A, inseamna ca va cunoasteti cu toata lumea.), pentru ca vreau sa ma fac placut si, scopul mediat, sa-mi dedic timpul mie si formarii mele ca om, din toate punctele de vedere.

Acum sunt sceptic in a crede ca in astea 2 zile n-or sa ma ia anumite ganduri, dar sper sa le pot anihila cu o baie in mare( sunt zodie de apa), o bere la terasa, un flirt din priviri, un remi, un fotbal, un Spice Diamond, un dans pe ritmuri de Shampon, si cu o epuizare la sfarsitul zilei/noptii/diminetii, astfel incat sa reusesc sa adorm in 5 minute, nu in 2-3 ore cat imi ia acum.

Numai bine!

Un comentariu:

  1. De retinut!
    Stii, ai dreptate! E o noua zi, poate de iubire si ura, exista potential, dar nu toti oamenii pe care ii cunosti de ceva mai multa vreme te-au dezamagit.

    RăspundețiȘtergere