vineri, 19 iunie 2009

Sunt sigur

M-am rezit in patul meu imperial, dupa un somn ca de bebelus, atat de relaxat dar la fel de plin de viata, deschid telefonul, 2 mesaje: 1." Ce grav a fost aseara, coaie ! prea tare frate!" 2. "N-am mai simtit niciodata asa, vino si si saruta-ma, vino acum si ia-ma toata, iar si iar si iar.... Sunt dependenta deja, ma faci sa vibrez la fiecare atingere."

Ma ridic, merg la baie, ma privesc in oglinda, arat nesimtit de bine chiar si dupa o noapte de pomina, imi fac un dus. Dau drumul la combina, un Vivaldi revigorant, imi storc cateva portocale in blender, rad un minut privind mancarea ce m-astepta: 2 oua si costita afumata- ochi si zambet. Mananc linistit dar cu pofta. Ma imbrac, sun un prieten, ma urc in Bimmer si mergem la piscina. Comand un Long Beach, m-asez pe sezlong, sunt eu cu mine. Se apropie o domnisoara, 27 de ani, slabuta, finuta, un fund la vedere. Dementiala. Imi soarbe provocator din pai, vine la spatele meu, ma maseaza suav, ma saruta pe gat, ma musca si mi sopteste la ureche. Mergem in sala de biliard, o urc pe masa, imi scot tacul si prestez. Runda se termina, ambii multumiti, si totusi vrea revansa. O las pe ea sa dicteze ritmul jocului, raman cu 5 bile pe masa, are deci dreptul sa si aleaga gaura. Foarte sigura pe sine, dar rateaza. Ma ambitionez, si dupa jumatate de ora de lovituri surprinzatoare, extazice pot spune, ii pun acul in mana si o rog sa mai pofteasca daca vrea sa mai exerseze.

Ma intorc la cocktail-ul si sezlongul meu, incantat de viata, gandurile imi fug in alte parti, atipesc, la un moment dat aud o voce: "Ba sa-mi bag p... iar balteste piureu asta de apa." Eram la cantina facultatii, dezamagit, dar mai insipirat ca prietenul meu, nu mi am luat piure, ci fasole cu ciolan.

Cati dintre voi n au visat asemenea, cativa dintre voi poate chiar traiti asa in fiecare zi, dar oare toate aceste satisfactii de zi cu zi, adunate= fericire? Cum se masoara ea, avem voie cu fractii, cand ne da cu virgula ce facem, sunt doar numere intregi sau si reale, daca asa, trebuie sa umblam la integrale, dam in sinus si cosinus, sau cum?

Se pot asemana aceste lucruri cu satisfactia de a cuceri varful K2, sau cu simtirea pe care o ai cand ajuti un om, sau cand iti multumeste seful din suflet pentru munca ta, cand vin copiii si ti spun: "Tata, tata, am 3 ani, 5 luni si 2 zile!" Cand dupa 20 de ani de casnicie te uiti inapoi si nu regreti nimic, n-ai fi facut nimic altfel, cand soarele iti mangaie chipul in fiecare dimineata si ti da pofta de viata, putere de a merge mai departe, cand cel de langa tine iti multumeste ca existi.

Fericirea o gasim in lucruri mici, sa tinem totusi minte asta. Avem o singura datorie fata de noi, sa ne facem fericiti.

Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu