vineri, 26 iunie 2009

Un suflet aproape pierdut



V o aduceti minte? Fata aia rebela, o aparitie iesita din comun, din toate punctele de vedere. Recunosc, eram indragostit de ea. O femeie de o frumusete deosebita, o fata rea, nonconformista, prietena tuturor, era "fata de fata". Mai tarziu, femeie, si mai frumoasa, avea bani, faima, un iubit, o viata fara griji inainte, trebuia sa faca doar ce i placea: sa cante. Avea totul. Totul? Se pare ca nu. A vrut mai mult. A inceput ca toti ceilalti, cu marijuana ( ce destin. Stiti ca porecla asta a capatat o inainte de a se apuca?) apoi nu o mai ajuta, avea nevoie de ceva mai tare, din ce in ce mai tare, incepi sa simti ca trebuie sa iei tot timpul, devine o nevoie primara, inaintea apei si painii, apoi deja nu mai e o placere, e un chin, te obliga, nu mai vrei, dar el te vrea pe tine, ca un simbiot ce se imbina cu personalitatea ta, mai tarziu o domina, pentru ca in final sa o distruga. Esti o carpa umana, cu un singur stimul, un singur simt, trebuie sa ia, trebuie sa trag.

Tragedia ei s a intins pe ani buni, nu mai aparea la tv, se mai auzeau doar mici zvonuri, se vorbea la un moment dat ca a murit, nu murise Dana Coteanu dar nici nu traia. Surprinzator insa a dat nastere unui copil, are 3 ani acum, am crezut ca a putut lupta, ca a fost atat de puternica sa invinga. Pare se ca nu. Am fost socat cand am vazut emisiunea. Cand a intrat mi s a inseninat privirea, cat de in regula arata, chiar am vazut o si mai frumoasa. A fost de ajuns insa sa spuna "Buna seara". Am cazut. O priveam si nu mi venea sa cred. Recunosc, nu prea am avut de a face cu astfel de oameni, sau poate am cunoscut dar oricum e greu sa ti dai seama, in stadiile initiale nu se maifesta asa, par oameni normali, ca mine, ca tine, insa e doar inceputul.

Cat m a durut prezenta ei, am lacrimat cu ea, da. Va rog sa vedeti filmuletul si sa observati cum se zbat 2 fiinte inauntru, inca se mai lupta. Ce chip perfect, ce mar frumos.

Am vazut o dupa Brancu, prin februarie anul asta, tot la antena 2, la Cristina Cioran, f elegant imbracata, vorbind si cat de cat mai ok, la fel de frumoasa; eu inca mai sper. Pentru ea, speranta sta in acel sufletel de care trebuie sa aiba grija, doar el o poate face sa lupte. Curios, acel copil este acum singurul ei inger pazitor, in acelasi timp singura luminita spre lumea reala.

Cand o sa fiti pusi in situatia de a incerca, derulati la acest filmulet. Vreti sa ajungeti asa? Pentru ca asta se va intampla inevitabil.

Numai bine, Dana Coteanu!

Update: La Happy Hour, prin noiembrie 2008. Si continuarea.

Un comentariu:

  1. Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere