joi, 18 iunie 2009

Mahmur si infometat, dar bine.

Mda. Sunt in continuare la mare, dar s-a gasit prietenul meu cel mai bun sa ma trezeasca, ca sa mi dau cu parerea la ce-a mai scris el pe blog. Daca sunteti interesati. Acum ca toti ceilalti dorm si eu, multumesc, nu mai pot, ma doare capul ingrozitor, pot sa incep prin a va descrie cam cum a decurs ziua de ieri.

9am-Ajuns in Constanta. Ploaie de noiembrie.
9.01- toata lumea somn, mai putin eu bineinteles. Dc, pt ca nu prea poci, in ultima perioada.[ Moama cred ca am folosit expresia "in ultima perioada" in ultima perioada:D,( nu ma dezmint:D, frate trebuie sa pun acolade deja) de enervant de multe ori, deja zici ca sunt femeie, "Lasa-l mah, e in perioada aceea". Nu dar sa nu va suparati cand o sa mai folosesc pls pls.]

9.30- Gasit computer!!! Belit ochii in el pana pe la ora 13 non-stop.
13.00 S-au trezit amicii. Au venit cu geniala idee de mers la golf. Pe ploaie? zic eu. Nu, nu, nu, minigolf. Aha zic eu. Bine nu merg. Oricum trebuia sa am grija de o prietena care inca dormea. Nu, nu va ganditi la prostii. Sau...ganditi-va.

13.20 Belit iar ochii in calc, pare ca devin addicted, dar e doar impresia. De fapt, e vb tot de Perioada.
15.00 Trezit prietena, facut ea cafea, baut impreuna, vorbit mult cu ea despre orice, legat relatia mai strans.
17.00 Prietena intrat la dush, gandit intrat peste ea, nu, nu. Perioada. Diana, dak citesti sa stii ca eu fabulez aici, nu m-am gandit nicio secunda ( prea mult:D) sa intru peste tine la dush. Intre timp eu iar belit ochii in calculator.
19.12 Intors baietii, idee de iesit in oras. A cazut, ploua in continuare. Luat de baut, lumea inceput jucat mima. Eu nu prestez. Doar ii privesc, imi place despre ei.

C and orologiul bate ora 00.00 am decolat. Mers in La Mania. Foarte de fitza. Muzica bineinteles ca era aceeasi ca peste tot unde ma duc in ultimul timp. haus sau minimal ca io nu prea fac diferenta. Nu mi place deloc, ba chiar ma irita, dar ma descurc. Chiar sunt singurul care ma descurc. Ca baietii sunt genu "stau si beau". Eu nu. Imi place sa transpir un pic. Noroc cu diana. Luat inca cv la bord, de preferat daca veniti aici, beti in prealabil bine-bine, ca te cam ustura. Baietii fumat cv, eu nu, am expermientat sapt trecuta si in afara faptului ca radeam ca prostul si ca mi se uscase gura de mi venea sa storc iarba pentru apa( iarba normala de afara, ca cealalta era chiar uscata) nu mi mai aduceam aminte nimic. Stat in club pana pe la 3, plecat cu masina 6 insi, (Diana, nu nu ma dor genunchii) la constinesti. Cum plecat asa intors, plus inca o sticla de vin la bord. Intrat la mima la 6 dimineata, nu mi amintesc sa fii mimat cineva cv, ras in schimb ( a se citi cu diacritice) la greu, vrut la un moment dat sa mergem sa facem baie in mare, trezit la timp:D. Dormit cu Diana pe saltea de plaja. Nu facut nimic, doar ne am incalzit ca era racoare. Astazi e frumos afara, astept trezirea voluntara pana n ora 14, dak nu , chem pompierii.

Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu